Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстояща покупка на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ама много ги разбирате коя вървяла коя не.
    Слагам големия талон на капака че 3,0 бензин припада от печката.
    Желаещи за облога???

    Tempras ти си най-разбирач,вади талоните на бабичките и гледай невероятната тройка как финишира.Ще ти взема и двата талона щото си ербаб
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 00:38.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
      Има едно не известно,а то е от 100 до 200 на коя скорост,щото ако е на 6-та мисля че дизела ще е отпред,но ако е от трета бензина е отпред. Честито на собственика.
      Неизвестните са повече: съединителят дали е наред, 6така върви във високите обороти и е много чувствителен към състояние на дебитомер. Освен това е на газ : дори при теста да го караш на бензин преди това не е ясно дали ecu-то не се е адаптирало към газта.
      Дали има запушени катализатори и сигурно има и други неща но сега не сещам.
      ...

      Comment


      • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
        Ама много ги разбирате коя вървяла коя не.
        Слагам големия талон на капака че 3,0 бензин припада от печката.
        Желаещи за облога???

        Tempras ти си най-разбирач,вади талоните на бабичките и гледай невероятната тройка как финишира.Ще ти взема и двата талона щото си ербаб

        Хазартен тип си ти Мариане

        Да погледнем малко факти. Човекът говори за чипосана 150 коньова печка като да е 180 коня.
        Тези 180 коня на дино ли ги е видял или така му е казал този, който я е ремапвал?
        Поне да беше 20V мотор, щях да го приема като по-вероятно.
        Накратко 40 + коня разлика пък и в полза на бензин хич не са за подценяване.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Няма ли значение от коя скорост ще е старта,и двете коли да са исправни си слагам не само талона,но и акта за раждане в полза на бензина.
          Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

          Comment


          • Всичко зависи от състоянието на колите. Ако дизела си прави заводските коне а бензина е издухан, резултата ще е в полза на нафтата. Виждал съм бензинки замерени на дино, които са останали с половината от заводските коне. При изправни коли обаче, дизела няма никакъв шанс, поне ако е само с ремап. Късите скорости също го спъват. Много хора подценяват 6-ка, но това чудо върви във всякакви обороти. Нафтата тръгва като надуе турбото и малко след 4к оборота е аут.

            Comment


            • На хартия всеки знае много, и аз много спорих навремето, ама като седнеш в чипосана 166JTD и видиш как не ще нито 2-ра нито 3-та почваш да се чешеш по главата
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • Аз само не разбрах на каква дисциплина ще е опитната постановка... И един и същи ли ще е водачът...
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  На хартия всеки знае много, и аз много спорих навремето, ама като седнеш в чипосана 166JTD и видиш как не ще нито 2-ра нито 3-та почваш да се чешеш по главата
                  Да, въртящ момент... Който според мен си е доста субективна величина. Ако беше по-важен от конете обаче, данъка щеше да се определя от него .

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    Да, въртящ момент... Който според мен си е доста субективна величина. Ако беше по-важен от конете обаче, данъка щеше да се определя от него .
                    Да си дойдем на думата

                    В конкретния случай дискутираме това коя от двете коли ще достигне някаква скорост за по-кратко време.
                    Казано с други думи - ще извърши някаква работа за по-кратко време.

                    За тези, които са подремвали в час по физика ще напомня:

                    Извършена работа за единица време се нарича МОЩНОСТ!

                    Въртящият момент е вид сила. Една сила може да съществува и без да извършва работа.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • А така, сега и аз да се включа Разликата е там, че говорим за максимална мощност, а не за осреднена в някакъв диапазон обороти. Затова най-добре да се погледнат динографиките на двата типа мотори:
                      http://www.alfa156.cz/technika/vykon...inovych-motoru
                      Вижте сега как се разшределя мощността при V6: да речем от 5000- 7000 е в рамките на 80 % от макс. мощност.
                      При дизелите: http://www.alfa156.cz/technika/vykon...slovych-motoru Там диапазонът е от 2000 до 4000. Ясно е, че важното е не разликата от мин и макс обороти, а отношението им - т.е. при бензинките имаме отношение от 7/5 = 1.4 , а при дизелите е около 2. Очевидно, тук тд-тата бият. Затова, при ситуации, където се изисква голям работен диапазон (0-100, изпреварване и т.н.), те са доста по-силни, спрямо коненте, които имат. От друга страна, при високи скорости (над 100 км/ч) където оборотите не се променят много бензинът вече е в свои води. На практика аз наблюдавам същото - с моята В6-ца се чувствам недостижим след 100 км/ч, преди това не съм толкова уверен, че някое жтд няма да ме хапне
                      '05 166 V6
                      '98 156 2.0 TS ex ...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                        А така, сега и аз да се включа Разликата е там, че говорим за максимална мощност, а не за осреднена в някакъв диапазон обороти. Затова най-добре да се погледнат динографиките на двата типа мотори:
                        http://www.alfa156.cz/technika/vykon...inovych-motoru
                        Вижте сега как се разшределя мощността при V6: да речем от 5000- 7000 е в рамките на 80 % от макс. мощност.
                        При дизелите: http://www.alfa156.cz/technika/vykon...slovych-motoru Там диапазонът е от 2000 до 4000. Ясно е, че важното е не разликата от мин и макс обороти, а отношението им - т.е. при бензинките имаме отношение от 7/5 = 1.4 , а при дизелите е около 2. Очевидно, тук тд-тата бият. Затова, при ситуации, където се изисква голям работен диапазон (0-100, изпреварване и т.н.), те са доста по-силни, спрямо коненте, които имат. От друга страна, при високи скорости (над 100 км/ч) където оборотите не се променят много бензинът вече е в свои води. На практика аз наблюдавам същото - с моята В6-ца се чувствам недостижим след 100 км/ч, преди това не съм толкова уверен, че някое жтд няма да ме хапне
                        Много верни и задълбочени разсъждения.
                        Но те обясняват защо дизелът "дърпа" повече, ако примерно се движиш с 80 на 5 - та и рязко стъпиш на газта. Ако обаче в този момент с бензинката минеш на ниска предавка, за да вкараш двигателя в диапазона от обороти, където той отдава голяма мощност, ситуацията ще е съвсем различна и няма как по-маломощният двигател да бие по-мощният.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Много верни и задълбочени разсъждения.
                          Но те обясняват защо дизелът "дърпа" повече, ако примерно се движиш с 80 на 5 - та и рязко стъпиш на газта. Ако обаче в този момент с бензинката минеш на ниска предавка, за да вкараш двигателя в диапазона от обороти, където той отдава голяма мощност, ситуацията ще е съвсем различна и няма как по-маломощният двигател да бие по-мощният.
                          Тей тей ще има да ги смяташ тия работи докато гледаш нечии стопове. Бензин за да дръпне дизел трябва да е много повече коне Колко точно повече, ще стане ясно ако колегата ги опъне 2-те коли Ще е интересно!
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                            Тези дни ще задоволя вашето и мое разбирасе любопитство п.с Селения 10w60 Racing добро ли е?Щото въпреки че момчето ме увери че е сменявано аз мисля да го махна,иначе е свежо,цвета е като на ново,но нали е на газ ламята
                            Аз карам с това http://www.kroon-oil.com/en/products...-racing-10w60/ вече второ лято или около 25-30000км, брат ми също кара неговата 2.5 с него и е хубаво масло. Да не говорим и че е сравнително евтино. Продават го в Руди - 96.

                            С Дидо правихме опит с неговата Ланча 2.4 136 коня от 120 той на 5-та а аз на 6-та и резултата беше доста добър в полза на моята, та не знам.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Тей тей ще има да ги смяташ тия работи докато гледаш нечии стопове. Бензин за да дръпне дизел трябва да е много повече коне Колко точно повече, ще стане ясно ако колегата ги опъне 2-те коли Ще е интересно!
                              Ами освен производителите на автомобили и разните хора дето се занимават с тест-драйв, да вземат повечко да четат по форумите преди да си публикуват данни като времена за ускоряване, мощности, максимални скорости..........


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Тя моята Ланча не е като другите JTD-та А и колегите все сравняват атмосферни с турбо мотори...
                                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                                Lancia Kappa JTD '98 -

                                Comment

                                Working...
                                X